13:e mars

Var ute i Sietges och besökte lilla Jonas i söndags. Solen sken och där var stoooooora vågor. Satt på piren och tittade på vågorna i flera timmar. Mysmysmys :).
Älskar Sietges, och nu har jag ännu mer anledning att åka ut där sen min vän amoura flyttade dit.

Såhär såg det ut:




Härligt härligt :).


Annars var helgen lugn, på lördagen regnade det ju som sagt hela dagen så jag var bara hemma och skönt var det kan jag säga. I söndags Sietges och igår blev det den vanliga "måndags smälla på" rutinen. Usch vad jag är trött på den... men men.
Nu ska jag laga kycklingsallad tänkte jag, måste vara nyttig, det har stuckit fullständigt med mina matvanor på senaste tiden. Usch. Känner mig som en jäst deg. Haha. Men som jag sa: "hellre fet och lycklig än fattig och olycklig" ;).
Sov en siesta på två timmar när jag kom hem från jobbet idag. Så det känns som det blir att vara uppe sent ikväll. Filmrace kanske? Äh.. då somnar jag ändå alltid.

Nu ska jag ta tag i saker och ting här. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser skönt ut med riktig vårvärme

Pappa

2011-03-16 @ 16:58:28
Postat av: Sara

Hej Tjogge .. Läget? Ett tag sen jag skrev här och jag ville mest höra att allt var bra i Spain :)

Jag ville också fråga om jag fick hänga med i resväskan till thai :) Nä, men skämt o sido. Ta hand om dig .. Puss o Kram

2011-03-18 @ 08:35:51
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: Patricia

Det heter SITGES...

mvh

2011-03-20 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0