Sverige snaaart!

På onsdag åker jag. Inte långt kvar nu :) Börjar dock bli lite nervös, pirrar lite i magen, hehe. Fast på ett bra sätt då såklart. Dagarna går verkligen sjukt sakta nu, i vanliga fall bara flyger tiden iväg här nere men icke nu. Får hoppas dessa sista dagarna går fort.
Denna helgen har varit ganska intensiv och den är inte slut än. Blev en rätt hård AW i fredags med teamet, Annas sista dag ju så det var det värt :). Och igår var jag igång hela dagen, kom hem vid 19-tiden, åt lite nudlar och deckade vid 22. Idag vaknade jag 8, slängde in en tvätt och nu ligger jag och väntar på den. Ska snart in i duschen och vid 11 ska jag iväg igen.
Ikväll blir det bio med Amoura, Martin och en till. Ska bli kul. Gillar dock inte Harry Potter men jag får väl offra mig. Hehe. Mysigt att gå på bio, sist jag var på bio somnade jag om jag inte minns fel. Jag är hopplös.

Nej, nu ska jag kolla om tvätten är klar.

Hejdåååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0