Rea

Hej hej.. Nu har jag och Jonas kommit hem efter en liten shoppingtur efter jobbet. Hann även med att käka Burger King, uhh känner mig som en liten minigris nu. Men var panikhungrig så jaa. Vad gör man?

Ville köpa ett par converse men den enda pyttelilla butiken i det STORA shoppingcentret som säljer converse hade inte dom jag ville ha i min storlek. Faaaan. Och rea var det också, 50 euro kostade dom. Men det är alltid samma sak, jag hittar aldrig något på rean. Och om jag gör så finns det aldrig i min storlek. Så det är väl bara att ge upp, jag gillar inte rea ändå. Och här i spanien är det ännu värre, massa högljudda och skrikiga spanjorer som drar och sliter i allt, blockerar gångarna i affärerna så man inte kommer förbi (och dom skiter fullständigt i att man vill förbi), långsamma kassabiträde som inte bryr sig det minsta om att kön är sådär 110 meter lång. Liksom, en kassa öppen? Ehhh. Med mera med mera, listan kan göras lång. Jag är lite trött på spanjorer, har ni märk det? hehe.

Men jag ska inte gnälla även fast det är skönt ibland. Man ska ändå bo kvar här ett tag till så det är väl bara att finna sig i hur det är.

Nu har jag bosatt mig i sängen och tänker inte lyfta på röven mer denna kväll. Det blir jag, datorn och en glass kanske.

Saknar min baby. Väldigt mycket.

Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja osså mammi o daddi saknar du väl med!!!

Snart ses vi

2011-07-15 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0