Nu jävlar

Nu får jag skärpa mig med bloggen. Seriöst. Har inte skrivit sen i påskas. Om jag inte skärper mig och börjar skriva iallafall varannan dag så tar jag bort den.

Sen jag skrev sist har jag bla varit i Thailand. Där blev jag brun som en pepparkaka, magsjuk, gick ner några kilo som jag har gått upp igen nu. Solade och badade, shoppade, cyklade i 40 graders hetta i Bangkok (gör jag aaaaaldrig om). Men det var så skönt med semester, bara ta det lungt på en strand var precis vad jag behövde.

Snart blir det ännu mer semester och då blir det sverige i 1,5 veckor. Svensk sommar, OM jag längtar. Och jag ska inte bara befinna mig nere i skaauuune, neeeej, det blir lite längre norrut också :). Ska bla besöka Stockholm som jag aldrig varit i (ok en gång när jag var liten men det räknas inte). Åh vad jag längtar, vill åka nu nu nu!!

OCH det som jag ser fram emot mest just nu är att den 1:a augusti flyttar vi! Jag och baby :) Har hittat världens finaste lägenhet, den ligger typ 10 min gångavstånd från där vi bor nu, är helt nyrenoverad (vi snackar svensk standard) så fräsch och med en stoooor balkong på 6:e våningen med utsikt över hela Barcelona. Och den är vår, är resarverad och direkt när vi kommer hem från sverige får vi nycklarna. Lägger upp bilder på den när vi är inflyttade och tillrätta. Sen är det bara att komma och hälsa på, har ett extrarum med bäddsoffa och grejer. Fan vad jag ser fram emot flytten. Ny lägenhet, ny start, ett liv tillsammans med den jag älskar... Kan det bli bättre? Helt allvarligt, jag är så lycklig nu att jag tror något kommer hända som tar bort detta. Usch nej, får inte tänka så, det är bara att njuta av denna känsla, det är jag värd ;).

Nu ska jag och Amoura kolla film, han bor här nu i juli månad. Myyys. Tryckte nyss i mig en hel pizza. Hur orkar jag? Brukar vanligtvis äta en halv. Åhh, tröstäter nu när M är i sverige. Haha. Och nu är jag sugen på glass. Näää, nu får jag fan ge mig. Ska ta en persika istället.

Ha en bra kväll alla och SORRY för dålig update. Ska bli bättre, det lovar jag! 


Gokvääällllllll bild från Thai:



Kommentarer
Postat av: farfarllina

haha du är så jävla ball när du skriver!!!! :D När är du i Stockholm`??? Kommer dit v 32.. saknar dig gumman, verkligen. Glad att du är lycklig och kär, det förtjänar du mer än något!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-11 @ 22:17:55
URL: http://farfarllina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0