Thailand!

Åhhh nu är det bokat! 26:e maj till 13:e juni. Fira pappis 50-årsdag med familjen och Annas kille. Och det bästa av allt är att min lilla fis Lisa ska med! Min flickvän ;) haha. Så jävla gött ska vi ha, köra en favorit i repris på Grekland för 10 år sen. Fast bättre!


Så då ska vi först till Bankok i 3 dagar för shopping och lite storstadspuls:


Hotellet vi ska bo på:




Sen de resterande två veckorna drar vi till paradisön Koh Samet för sol, bad, snorkling, utflykter, party, god mat.. osv..osv.. Vadå att man längtar? :P







Jaja.. riktigt gött ska det bli!


Annars är allt bra här, trots omständigheter på olika håll, bla. med lägenheten, min cp-roomie osv.
Men jag mår väldigt bra. Är faktiskt ganska lycklig. Trots allt. Och mycket beror på en viss person. Min snygga heta latino :). Mer behöver jag icke säga.



Ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Anette

Ja!!snacka om att man längtar, kommer bli helt fantastiskt;)))

2011-02-20 @ 16:52:15
Postat av: Anonym

Du menar väl 40-årsdag.

Pappa

2011-02-21 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0