Bestefar jeg kan ikke soove!

Hahhaha så bra alltså! Grotesco is da shit!

Och nu kan jag inte sova, har nyss laddat ner solsidan avsnitt 5 och det var sjukt roligt, som alltid! Så bra så bra! Dock sakna jag Ove i ruuudan. "Han sidder fast i ruuudaaan!!" ;)

Riktigt skönt väder har det varit idag, den varmaste dagen på hela året, var nästan så man ville ner och steka på playan lite. Men det blev en skön långis uppe i bergen istället.

Och jag har ingen kamera så jag kan inte ta bilder eller lägga upp någonting och jag är lagom trött på att lägga upp gamla bilder hela tiden. Så det får bli utan pics tills jag har fixat mej en kamera.

Imorgon är det måndag och jobb igen. Tiden går så sjukt snabbt här nere, veckorna bara springer förbi, hinner knappt med. Snart är det ju för fan sommar igen. Vad hände liksom? Tänk att jag som bara skulle stanna i barca i ett halvår har snart varit här i tre år. Fatta?! Har hänt mycket på dessa tre åren kan jag säga. Fast ändå så känns det som tre månader. Skum känsla.

Äh.. nu ska jag sova. Hoppas det går. Är rätt pigg nu.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0