Påsk i Frankrike

Påskafton idag... och bajsväder i Barca. Hela påskhelgen ska det vara molnigt och kallt. Bättre väder i sverige ju. Otur. Därför drar vi till Frankrike istället :) Har hyrt en bil och ska köra längst kusten till franska rivieran, Marseille, Nice.. får se vart vi hamnar. Där ska det vara soligt och fint iaf! Stannar tills på måndag. Har aldrig varit i Frankrike så det ska bli kuuuuul! Ser skitfint ut ju.. Och så skönt att komma iväg lite.
Ville egentligen åka him till Hbg denna helgen men det blev lite hastigt och dyrt. Men detta blir minst lika bra! :)

Så... nu ska jag packa ner bikinin och sommarklänningen! Fan vad gööttttt detta ska bli :D.


Jag har varit uppe sen 07.30 idag, är jag normal? eh nej.

Ha det fiiint!


Kommentarer
Postat av: Sara W

Hej, jag ska till Barcelona på Onsdag.

Och nu undrar jag vad det brukar vara för väder i Barca den här tiden ? :)

Hoppas på värme och sol..vill bli brun ju!

2011-05-02 @ 21:21:28
Postat av: Caroline

Hej!



Ska snart åka till Barcelona så satt & googlade så kom jag in på din blogg, tittade igenom o såg se att de var du, vi gick ju i samma klass i gymnasiet :) såå.. har du några bra Barca tips, restauranger, uteställe o så? :)



Kram Carro

2011-06-15 @ 17:19:12
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0