Förkyld.

Ja, fyfan vad jag är förkyld. Snorar, hostar och känner mig allmänt seg i huvet. Men det var väl dax, har inte varit sjuk på länge nu.
Igår när jag åt middag (en fet köttbit som jag älskar) kände jag inte ens smaken. Det var ganska frustrerande. :/ Uhhh.. stackars mig.

Skulle egentligen ligga på playan och steka hela dagen idag. Jepp, sommaren har kommit hit nu, både igår och idag är det 26 grader varmt och strålande sol. Inte ett moln, så långt ögat kan nå.. lalalalalala. Meeeen, jag hoppar playan idag. Pallar icke bli mer sjuk. Så hoppas på att man mår bättre imorgon för då SKA jag sola. Orkar inte se min vita spegelbild längre. Vill vara brun och fin ju.

Ska iallafall ta en promenad ner till glories (köpcentrum) nu snart och köpa min TV. Äntligen! Åhhh vad jag ska kolla på tv och spela playstation ;). Perfekt och inskaffa sig en tv såhär lagom till sommaren. Eller inte.. Men hoppas på lite regniga dagar nu så man kan sitta inne utan dåligt samvete. Eller sånna här dagar när man är förkyld som en get.

Jaja.. Inte så mycket mer. Snart blir det semester iallafall! :) yeyeyeyeyeeyeeeeeee!

Nej, en dusch nu då!



Haha, så små! Snart ses vi i Thailand <3<3


Kommentarer
Postat av: Anette

Så söta ni är du, Lisa o Nisse...

2011-04-11 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0