Slapp-söndag

Ojojoj vad jag har slappat idag!

Vaknade tidigt och var helt inställd på playan men ju längre tid jag satt här i soffan desto mer insåg jag att varför måste jag göra något? Jag har det bra här. Har varit helt ensam hemma hela dagen också, så jävla skönt. Bara jag, datorn och mina tankar :). Jag har folk omkring mig konstant dygnet runt så jag uppskattar verkligen lite ensam-tid. Det är man inte bortskämd med.
Solen skiner utanför men det skiter jag i. Jag tänkte ut och motionera lite senare ikväll när solen börjar gå ner. Ta en rejäl runda upp på berget, sätta mig på högst upp, titta ut över Barcelona i solnedgången och fortsätta filosofera. Mycket tankar som snurrar måste jag säga. Tänker mycket på framtiden, och jag blir faktiskt ganska lycklig när jag tänker på den. Fast att allt är helt upp och ner just nu.

Ändå är jag lycklig. Och jag tror att allt kommer att bli så bra. Allt kommer att falla på plats.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt gumman, positivt tänkande är alltid bra!!!

/Mammi

2010-09-13 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0