Sick..

Jaha, då var man sjuk. Feber igår och idag, svettats sönder sängen kan jag lova, uuhhee. Har ont i hela kroppen också. Fan, hatar att vara sjuk. Men det var väl bara en tidsfråga, jag som har klarat mig hela sommaren.

Känner mig liiiiiite bättre idag iallfall men stannar ändå hemma och vilar. Lika bra. Denna helgen ska jag bara vila upp mig, ta det jäääävligt lungt. Mysa rundor här hemma får jag göra.

Igår låg jag och kollade massa idol-avsnitt och klipp. Och inatt drömde jag att jag var på audition. Haha. Det var ett jävla mission att ta sig dit dock och när jag kom fram så kunde jag ju inte sjunga som jag vet att jag inte kan. Så jag bara att och snacka med juryn och charma dom. Sen gav dom mig en guldbiljett :). Jag bara: YEEEEEES!!! Haha, mina drömmar asså, dom är ju helt knasiga.



Nu ska jag dricka te och kolla på vänner. Det blir min fredag.



Hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig :)

2010-09-26 @ 04:53:42
Postat av: Maja

Hej!



Hittade din blogg på svisp.se & ser nu att du jobbar här i Barcelona. Jag har varit här i lite mer än en månad nu & pluggat spanska, men ska nu försöka hitta mig ett jobb. Jag undrar om du vet om de söker folk på det företaget du jobbar på & hur man i så fall kontaktar dom (vilka du nu jobbar för). Svara gärna på min email [email protected]



Jättetack! :)



Kram Maja

2010-10-16 @ 01:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0