På moln....?

Jag blir gaaaaaaaaalen!


Hej föresten! ;)

Idag har jag jobbat, hängt lite med Amoura, hem, käka, slappa. Sitter just nu och väntar på att senaste idol-avsnitten ska komma upp på tv4 play. Jag ska fan sitta i hallen och kolla på det. Cp cp cp internet.

Annars... inget nytt. Bara att jag blir gaaaaaaaalen! Fast positivt galen. Haha.

Min vän Emma och hennes Martin har fått världens finaste dotter! åhhh så fruktansvärt söt! Grattis till er, är så glad för er skull! Lillan :).
Blir sugen på en liten själv när man ser henne. Den dagen :). Ojojoj. Ett par år till sen smäller jag på! Hahaha (intern-skämt)

Nej, idol nu eller? Sen läsa, sen nanna. Jag älskar idol kan jag tillägga. Hösten är räddad ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: emma

hej gummis... allt faller alltid på sin plats.. :)tänker på ditt förra inlägg så att säga :)

jaa jag väntar på er alla :P så vi kan träffas med våra barn och prata snor :) haha

2010-09-16 @ 22:44:19
Postat av: Anonym

haha smälla på gör vi ofta =)

2010-09-18 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0