Lite sjukis

Jag har ont i kroppen!!! Och feber! Och fryser gör jag! Buuhuuu!
Har känt mig halvkrasslig nu i flera dagar och idag när jag kom hem från jobbet bröt det ut. Eller njaee.. jag kanske inte har 40 graders feber men tillräckligt för att jag ska känna mig hängig och tycka synd om mig själv.

Var på apoteket nyss och sa att jag ville ha något för febern. Då gav dom mig 650mg paracetamol så nu jävlar väntar jag på att den ska börja verka. Inga fjuttiga 400mgrammare som man får i sverige här inte! Känner mig redan lite svettig, sitter här tjocktröja och mjukisbyxor och det är typ 27 grader varmt ute.

Jaja, efter min njurinfektion klarar jag vad som helst!

En dag kvar på jobbet och sen är det helg och då ska jag vila upp mig. Hoppas på att febern går över tills imorgon bara. Men annars har jag mina paracetamol ;).

Annars... inte mycket.... saknar er där hemma i sverige lite grann. Är lite halvdeppig emellanåt. Men det går över, som allt annat. Tänker mycket på saker och ting. Känner mig som en dum människa ibland, taskig och feg. Men jag vet att jag inte är det egentligen. Allt kommer från någonting.

Jag svamlar. Nu ska jag gå och bädda ner mig och kurera mig tills imorgon.

Hoppas allt är bra med er!

Emma, jag tänker på dig och lillan. Snart kommer hon! Ofattbart! :)
Och Lisa... tänker på dig och ditt nya jobb och allting. Måste få en uppdatering på allt snart!

Natti!


Kommentarer
Postat av: emma

jaa det e du :) pussiss..krya på dig :)

2010-09-05 @ 08:05:03
URL: http://emmashemsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0