Höst

Ohhh det är höst i luften, sååå mysigt! Det var på tiden. Vaknade inatt av att jag frös. Så idag har jag tagit fram mina täcken och filtar och bäddat rent i sängen. Funkar ikke att sova bara med lakan nu. Längtar redan tills jag ska gå och lägga mig :).

Denna helgen har varit lugn. I fredags blev det lite afterwork och igår regnade det hela dagen så jag var bara hemma. Hade vänner-maraton, började kolla på första säsongen och sen kunde jag inte sluta. Fast jag har sett avsnitten en miljon ggr innan.
Idag har jag storstädat fram tills nu. ojoj så rent och fint här är nu, lägenheten skiner! Lyssnat på Bonnie Tyler på högsta volym gjorde jag också medans jag städade och sjöng som en dåre. Haha, stackars grannar, nu väntar jag bara på att bli vräkt ;). Nej, så farligt var det inte, själv tycker jag att det lät ganska vackert! Hmmm... det är jag nog ganska ensam om.

Funderar på en liten weekend till sverige snart. Får se... hade varit rätt gött. Saknar alla där hemma och vill ju träffa lilla Chloé :).

Nu ska jag äta något!


Ha det gööötttttt!




Saknar er!!!



Kommentarer
Postat av: emma

jaaaaaaa för fan!kom hit nu!

2010-09-21 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0