Inget smälla på

Det blev en lugn och skön helg :) Igår gick jag hem till Jonas i myskläder, satt där ett tag på terassen och gotta mig. Sen gick vi och käka buffé, livsfarligt kan jag säga. Dom kallar mig gamen ;).
Resten gick ut sen men jag och Jonas blev kvar hemma och kollade film. Inception med Dicaprio, jääävlar vilken bra film. Lite psykad dock men det gillar vi. :)

Drog hem vid 1-tiden och kommer hem till värsta festen här hemma. Min nya roomie som hade tagit hit massa folk, fullt med spaniorer i vardagsrummet som satt och rökte inne och höll på. Jag sneade en aning. Gick bara in på mitt rum och stängde dörren, haha. Som tur var så drog dom typ en halvtimme efter att jag kom hem. Är det bara jag som hatar när folk festar när man inte själv är sugen? Ser ut som ett bombnedslag i här hemma nu kan jag lova. Får ta ett snack med honom sen, jag pallar inte ha en massa fest här hemma. Festa kan man göra i andras lägenheter, inte i min ;).
Vilken surkärrig jag låter som, haha.. Men vafan...

Idag ska jag möta upp fina Maria i stan och ta en kaffe och catcha up. Ska bli så mysigt, så längesen vi sågs ju. Fint väder idag igen så det blir nog att sitta ute någonstans. Härligt :).

Föresten så tror jag att jag har blivit arbetsskadad, har vaknat upp varanda helg nu i flera veckor kl 8 med ett ryck och trott att jag är försenad till jobbet. Tar en stund innan jag fattar att det är helg. Får panik varje gång. Kanske behöver lite semester? :P Kollade mina semesterdagar och tydligen har jag bara tagit ut 9 dagar på hela året. Det är inte ens två veckor. Jeje, får en lång semester över jul iaf, så det är bara att hålla ut. Inte precis att jag går och vantrivs på jobbet :)


Hoppas ni har en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej, hej.

Låter som en bra helg. Idag smäller det i Helsingborg. Förhoppningsvis ett GULD til HIF.

Ha det bra.

Pappa

2010-11-07 @ 11:47:46
Postat av: Hej.

2010-11-07 @ 19:17:04
Postat av: Hej. Skönt att du har börjat skriva igen. Absolut måste du sätta ner foten till din nya roomie. Mormor

2010-11-07 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0