Inget kul...

Tjoho... Fan vad jag är seeeeg.

Blev en påsmällning igår, med andra ord kallat en afterwork. Usch, mådde som en kalkon när jag vaknade imorse kl 07.00. Men man är ju powerwoman, tog mig till jobbet i god tid och har jobbat hela dagen, plus en spanskalektion. Nu har jag slängt in en maskin tvätt och ska strax laga kycklingwook till jobbet imorgon.

Och det är inte kul att skriva i bloggen när ingen kommenterar! Så kommentera mera!! :)

Fredag imorgon igen, guuud, veckorna flyger förbi. Snart är det jul. Ska bli såå mysigt, 10 dagar i sverige. Åhh längtar! Fatta så varmt det är här nu, som svensk sommar. Satt med linne nu precis på balkongen och fryser inte ens. Måste iaf vara 18 grader eller mer nu på kvällen. NAAJJSS :)
Kommer att frysa röven av mig i sverige men det är sånt man får ta....

Nej nu blir det matlaging och tvätthängning.

Ha en trevlig kväll!


Och jag tänker på dig hela tiden.....

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej du.

Här är nästan lika fint väder.

Grått, regn o 9 grader.

Pappa

2010-11-04 @ 20:38:06
Postat av: Farmor

Jag blev glad för att du ringde på min födelsedag! Välkommen hem till jul, det ska bli så roligt att ses. Nu ska jag tina upp räkor som jag och farfar ska äta i kväll, plus en "lille en". Farfar hälsar också, fast han är ute gräver i trädgården.

Sköt om dig, Farmor.



P.S. Svartvinbärssnapsen är färdig till jul. D.S.

2010-11-05 @ 16:05:06
Postat av: Mamma

Min älskade tös! för allt i världen fortsätt skriva för du e så bra på det, även om vi är dåliga på att kommentera. Kram

2010-11-05 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0