Imorgon...

...kommer mamma och pappa och hälsar på mej! Wiiiee! Ska bli kul :)

Sjätte gången nu eller hur är det? Denna gången ska jag iallafall visa mitt jobb... Sen ska vi upp på tibidabo om det är fint väder. Och såklart, gå ut och äta och dricka drinkar på Michael Collins ;)

Ska försöka sova tidigt ikväll, är inte speciellt trött men blir väl snart förhoppningsvis. Tänker ganska mycket, för mycket.. Har ont i benet också, typ växvärk, riktigt obehagligt. Men det kan man väl inte ha när man är 25 ½ år? Borde ha växt klart vid detta laget tycker man. Hehe.


Försökte hitta bilder från när mamma och pappa var här dom andra gångerna men har inga. Skicka skicka! Så jag slänger in en gammal bild istället. Den minen jag har här gör jag fortfarande på bilder ibland :)




Hejdå från Barcelona!


Kommentarer
Postat av: pappa

Snygg klänning på dig o snygg mustach på mig.

2010-11-25 @ 06:03:14
Postat av: Jessica

Hej!

jag råkade ramla in på din blogg och såg att du bodde i Barcelona.

Det är nämligen så att jag och några polare ska flytta ner nu i Januari och testa lyckan :)

Tänkte bara höra eftersom det är lågsäsong, tror du det är svårt att få jobb och boende då?

Vi är utbildade bartenders allihop och vi kan ingen spanska, engelska kan vi ju såklart.

Men funderar på om att gå kanske en spanskakurs där nere? är de något du kan rekomendera?



Jätte tacksam för svar!

/Jessica

2010-12-05 @ 19:25:45
Postat av: emma

hahaha my good ! det gör du verkligne tjogge.. minen :)

2010-12-07 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0