Han diskar inte!

Nej, nu räcker det bannemej! Mitt cp till roomie har tydligt bott hemma en la casa de mama hela sitt liv. Kul att komma hem och laga mat när det första man måste göra är att ställa sig att diska? Åhhh!
Jag ska göra kaos på honom!!!!! (haha, det nya uttrycket här i Barca)

Nej men jag måste snacka med honom idag när han kommer hem. Sätta upp regler. Ser jag ut som din morsa eller?! Jag vill inte ha tillbaks kackelackor i köket pga av hans äckliga vanor. Ahh, vad jag klagar men var bara tvungen att få ur mig lite.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva idag mer än att ösa lite skit på min roomie.

Tänker mest på andra saker men det är inget jag tänker skriva om här ;).


Nu ska jag äta något..





 


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej hej

Det är väl skönt att ösa ur sig lite skit.

Bara ge honom.

Pappa

2010-11-10 @ 18:39:59
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

hey hey :)

2010-11-10 @ 18:49:13
URL: http://ampelos.se
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

hey hey :)

2010-11-10 @ 18:49:39
URL: http://ampelos.se
Postat av: Kimmey :)

sånt är aldrig kul.. Bor på internat och ser alltid ut som en jävla svinstia ute i köket. Verkar som att de aldrig har diskat en kastrull någon gång. Riktigt störande och framför allt äckligt.

2010-11-10 @ 19:29:54
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bara ge honom, annars kommer Mammi snart ner och hjälper dig=)) Kram

2010-11-10 @ 20:25:40
Postat av: mormor

Hjälper det inte med Mammi så hota med det värsta Mormor! Stå på dej!

2010-11-11 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0