Argentina

Oj vad jag vaknade tidigt idag. 07.30 och kunde inte somna om. Rätt skönt ändå, är pigg och utvilad och solen skiner utanför.

Igår blev det lungt, ett par claras (öl med citronfanta) efter jobbet, sen hem och chilla bara. Älskar att inte göra ett skit på fredagar, bara va hemma och mysa och sen vakna upp och veta att man är ledig. :)

Har legat och kollat igenom gamla bilder nu, bland annat från argentina. Herregud, känns som det var 100 år sen. Fyra år sen jag var där första gången. Så ung jag såg ut, hehe ;). Är ju en gammal träskpadda nu (enligt min kära vän Lanka).



Här kommmer lite gamla argentina-bilder:

 

Loellas möhippa, 2007



På Loellas bröllop. 2007



Jag och Loella, fulla sista kvällen 2006




På någon bar, 2006




Vilka minnen!

Blir lite sentimental när jag tänker tillbaka på dessa tider. Men bygger nya minnen för fullt här i Barcelona nu och jag tror att jag kommer att se tillbaka på denna tiden som den bästa tiden i mitt liv.


Jaja. Idag ska jag och Amoura ut på utflykt. Ska upp på ett berg nära där han bor. Sitta och ha lite picknick och njuta av utsikten. Gött!


Ha en skön lördag alla..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0