Att smälla eller inte smälla...?

Det är den stora frågan för ikväll... Tror det lutar åt att inte smälla på faktiskt.

Igår hade jag den roligaste afterworken hittills av min tid på företaget. Jag, Lankisch, Letti och Frej satt och tog några öl, gick vidare till tältis, käkade pizza (sjuuukt god) och sen fick vi syn på "ödlan". En club/bar som bara är öppen sent på kvällarna. Vi bara "varför är vi aldrig här?" Den ligger fan 5 meter från kontoret.
Så vi gick in där, drog ett par tequila, gick upp till miguels och hämtade ett gäng och drog med dom. Där var så roligt inne, sjukt bra musik och vi dansade som galningar. Inte ofta det dansas på afterworken kan jag säga.
Var hemma ganska tidigt, runt 01. Lyckad kväll måste jag säga :).

Vaknade kl 9 idag och kunde inte somna om. Har bara legat hemma, käkat en massa skit, kollat på youtubeklipp och chillat. Och nu är ju frågan.... ska man smälla på? Tydligen är det fest uppe hos Amoura och co. Men jag vill vara pigg imorgon känner jag. Så NEJ. Fan. Ingen ska få övertala mig heller! Karaktären är väl inte alltid på topp.

Jag hade ett jobbigt samtal nyss och känner mig lite nere. Likabra att stanna hemma och ta hand om sig själv.


Bryr mig så fruktansvärt mycket om en viss person...


Jaja, hoppas ni har en skön lördagskväll mina kära läsare.. 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej.

Hur gick det med din inneboende. Diskar han? Snart ses vi i Barca.

Pappa

2010-11-14 @ 10:24:13
Postat av: emma

längesen jag läste din blogg träskpaddan hahaa:)

mensnart kommer du.. EN MÅNAD..fattar du:)

när ska du flytta hem och bygga nya minnen här då :P !!vi saknar dig.. jag och Lisa.. snacka om det här om dan.. att vi tycker det är dags att du tutar hem :P

2010-11-15 @ 11:25:31
Postat av: Kristoffer S Palmberg/Lanka

Tack för en sjukt bra kväll på Ödlan! Det lär bli fler.....

2010-12-06 @ 00:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0