Jag vill grilla!!

Åhh jag läser på alla bloggar och det enda man läser är: Idag har vi grillat, Nu ska vi snart grilla.. grill grill grill! Ahhhh nog sugen man blir??!!!!
Nu är det ju såhär att jag bor i Barcelona och här är grillförbud överallt, omöjligt att grilla i parker, på playan, ja överallt. Gör man det så är det flera hundra euros böter. Om man nu inte har lyxen att bo i en atico med takterass men ikke! Men snart ska jag grilla järnet hos Amoura och Petter i deras nyinflyttade atico, hähä :) Ge mig en fet entrecot eller fläskkaré med massa sallad och sås NU tack!

Eller... kanske inte nu på en gång, är ganska mätt. Jag och M har nyss varit ute och ätit kina här nere runt hörnan. Världens bästa kina-resturang! Vi är stammisar där :) Idag åt vi soppa, kinesiks sallad, friterad kyckling och kyckling med nötter och grönsaker plus två mineralvatten. Gissa vad det gick på? 15 euro! 150 kr.. rätt sjukt. Och så mkt mat, vi orkade inte ens äta upp allt! Billigt och bra, det gillar vi! :)

Innan dess har vi legat och stekt på stranden hela dagen. Jag, Mario och Steffi. Fått i oss en del iskall sangria har vi också. Ibland är livet ganska bra :)


Saknas bara grillning och svensk sommar... det saknar jag fan!



Mys!


Imorgon blir det hård-diet igen och powerwalking ! Ska bli skönt!

Ha en skön kväll alla!

Chauuu

Kommentarer
Postat av: emma

okii vad bra att det inte är tråkigt :P ihihih

jaa man vill ju alltid ha det man inte kan få :) jag dööör på grillat nu haha så tråkigt!:)

fast vi har en kanonsommar i sverige... typsigt att det ska bli så fint när jag inte pallar med det :)

åhhh vad jag längtar tills jag kan börja springa och powerwalka igeeen.. ska bli så skönt att få röra på sig :)

2010-07-19 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0