I love my work

Kan bara säga en sak.. jag har världens bästa jobb och världens bästa kollegor. Alla är så himla omtänksamma och snälla.
Alla ni som öser skit på callcenter i Barcelona (finns iofs bara två som dom flesta känner till som är svenskar i barca och jag jobbar inte på det som börjar på T) släng er i väggen! Det jag vet och känner till efter två år på företaget är bara positivt och jag kan säga att alla andra jobb i framtiden kommer att vara tråkiga jämnfört med detta.
Har växt så sjukt mycket sen jag kom till Barcelona jobbmässigt och har lärt mig så himla mycket och växt otroligt i mig själv. Och jag kan helt ärligt säga att det är tack vare jobbet, att jag har fått chansen att visa vad jag kan, att jag har fått ha människor och chefer omkring mig som tror på mig. Jag älskar att gå till jobbet på morgonen, älskar människorna runt omkring mig där. Jag jobbar med världens bästa personer, allt från teamet jag har ansvar för till högsta cheferna.


Vet ni... jag ville knappt ta semester. Det har ALDRIG hänt förr i hela mitt liv. ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAAAAAAAAAAAAA jar du hittat dom så glad jag blir!!!!!!!! :)( Imorron ses vi älskling!!! Ska bli så underbart<3 Har saknar min tjogg sååååååå ....

Messa så fort du hoppar på tåget så möter jag dig<3<3<3

2010-07-28 @ 23:58:44
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0