Barca???!!!!

Gokväll!

Jag är inte på topp idag kan jag säga. Här är så sjuuuukt varmt att jag snart sover i badkaret i iskallt vatten. Usch, vad händer med klimatet?

Jaja. Igår vann spanien VM-finalen som alla säkert vet! Yeeees! Jag såg den på en bar här i närheten. Kan bara säga en sak; dessa J-vla katalaner, jag blir gaaaalen på dom! Inte nog med att dom är otrevliga, dom kan fan inte glädja sig åt en sån här gigantisk händelse. Eller jooo, dom glädjer sig. På sitt sätt. Alltså, dom springer omkring och skriker: JAAAA spanien vann VM-finalen tack vare Barca! BAAARCAAAA!

Ehhh? Dom är inte kloka.

Nej, jag börjar bli fruktansvärt trött på dom. Kanske borde lämna? Hmm hmm :) Nej, inte än på ett tag, Barcelona i sig är ju faktiskt underbart.

Idag har jag bara jobbat, promenarat hem i denna bastun, lagat mat, ätit, diskat och nu sitter jag här med fläkten en cm från huvudet, haha.

Jag måste börja blogga mer!! Jag har ju alltid sååå intressanta saker att berätta?! Nej men utan kamera och bilder blir det fan inget bra. Måste ta och skaffa en. När jag blir rik.


Nu ska jag ta en iskall dusch! Que rico!

Pusss!



Viva espana!!


Kommentarer
Postat av: emma

jaaa, jag tycker du kan komma hem nu du har varit borta så länge nu att det räcker :) du kan jobba på samma företag här ju ...de finns ju i sverige :) hahah och så kan du ta med dig din mexikanare hit o gifta er :)

2010-07-19 @ 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0