Bakis-dag

Godkväll på er.

Har kommit på att jag endast bloggar på söndagar nuförtiden. Varför? Vet ikke.

Idag har jag bara legat som en deg och jäst på soffan kan jag säga. Jag fattar inte hur man kan bli så bakis? Andra är ju uppe och flyger rundor, är på playan, städar, shoppar men jag!? Jag ligger på soffan och mår illa och är helt slut. Men kul var det igår iallafall! :)

Var hos Jonas, Petter och Axel i deras nya penhouse. Drack vodka, åt grillade kycklingvingar och sparris, solade, badade (fötterna), snackade skit och bara hade det allmänt trevligt hela dagen och kvällen. Det gör jag gärna om SNART :) Jag är absolut inte avundsjuk på deras lägenhet, ABSOLUT inte. Unnar dom det ;)


Har tjatat på Jonas om bilderna och nu har han äntligen slängt upp dom på fejjan så här kommer dom!

Mer bilder åt bloggen!







Livet är hårt ibland eller vad säger ni? ;)


OCH JUST DET! Jag kommer hem till kära Helsingborg nu på torsdag och stannar en hel vecka denna gången. Fatta hur skönt det ska bli! Inte för att jag lider här men jag har inte fått uppleva svenk sommar nu på två år. Så för faen, håll tummarna att det blir fint väder nu!

Jag ska grilla, äta godis, äta svenskt bröd med massa ost, festa, umgås med familj, träffa kompisar, shoppa, mysa, se den nya lägenheten, slippa prata spanska (för ett tag), slippa alla katalaner, äta langos på hbg-festivalen, gå på The Studio, fixa mitt hår.. mm mm. Åhhh jag läääängtar!

Behöver komma bort lite. Kommer dock att sakna M men jag tror vi behöver en vecka ifrån varanda, få sakna varandra lite.

Men nu ska jag nanna! Men min M <3

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0