Min lille....

God eftermiddag!

Jag är så slööö på att blogga, fyyy på mig!

Men inte så mycket som hänt ändå, nyår var ovanligt lungt detta året. Var hemma med Malin, tog några drinkar, gick över till grannarna framåt kvällen, lite fest hos Diego med mat och fler drinkar, firade 12-slaget med 12 vindruvor (jag kunde dock bara proppa in 4-5 st i munnen sen tog det stopp haha) drog hem vid halv 2 tiden när de andra stack ut, pratade med min älskling och sa gott nytt år och pussades genom telefonen :) Det var mitt nyårsfirande.

Idag är jag ledig, har sovit 12 timmar inatt, snacka om att jag behövde det. Solen skiner och det är ganska skönt ute så jag och Frida tänkte gå på en promenad snart. Om vi kan slita oss från datorerna ;)

Mycket som händer nu, snart flyttar vi och jag är på full jakt efter min egna lägenhet, ska hitta den perfekta. Snart kommer Mario tillbaka, det är väl det jag ser fram emot mest nu. Nytt år, nya tag på jobbet, nya kollegor. Jag känner på mig att detta året kommer att bli underbart, kanske händer något stort, vem vet? :P Jag fyller 25 iallafall (herregud) och då kommer mamma och pappa ner och stannar en vecka, firar även älsklingen då också som fyller år på samma dag som mig :) Och snart är det vår och sommar som är lika med playan, packisöl, solbränna och utflykter. YEEEEE!

Ha det så bra, nu ska jag fan ut och röra på fläsket ;)


Jag, Anna och mamma på julafton, mongobild!


Jag och Hanna innan julfesten med jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0