Kyckling och spenat

Har jag nyss ätit! Låter kanske som en konstig kombination men gott var det. Tror jag har järnbrist (eller lågt blodtryck, något är det iaf) så nu ska jag äta spenat tills jag slutar känna mig snurrig i huvet varenda gång jag gör en snabb rörelse och tills denna förbannade tröttheten försvinner.

Igår var jag jättetrött, hänging och febrig så jag var bara hemma, kollade idol och film med Frida och käkade massa glass. Ikväll är det 30årsfest på TP, får se om jag orkar, kanske bara drar ner och säger hej och är lite social. Hade i och för sig varit skönt att komma iväg lite. Får se.

Något mer då, här är förbannat kallt nu, jag fryser HELA TIDEN! Att duscha är det jobbigaste, vattnet blir inte riktigt varmt och när man kommer ut från duschen känns det som man ska förfrysa. Uhhe. I min nästa lägenhet ska jag ha CALEFACTION (lr hur det stavas) vilket betyder att det finns element i lägenheten. Det är ett fett måste.
Nä, vad jag klagar! Hehe.. Kommer ihåg att jag var likadan förra vintern, gick i ide typ, jobbade, kom hem och käka och sen kollade film varenda kväll i 2 månader typ. Jag är som en björn på vintern :)

Hoppas allt är bra med ni som läser! Nu ska jag samla mod för att ta en hemsk dusch ;)

Chau!




Kommentarer
Postat av: emma

hej gummis.. snart e våren här :) två månader til såå jävlar :) ja vi fårkomma till baraca igen..fast jag tänkte faktiskt ge martinen london resa i present när han fyller år i mars.. men efter det..kanske i sommar?=)

men du kommer till påsk va?

pussiss

2010-01-10 @ 09:32:24
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. jag käka också spenat och lamm (smakar ju typ som kyckling) igår.. o det var najs hahaha:)//emma

2010-01-10 @ 09:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0