Ge mig nått lugnande

Godmorgon!

Usch vad det är grått och trist ute idag, jag som ville ut i solen men nejdå. Redan söndag, helt sjukt. I fredags efter jobbet gick vi ner till tältis, tog några öl, vidare till Miguels, tog några rom och cola sen blev det taxi hem och nanna. Trevlig kväll, massa skratt och skvaller ;)
Igår var jag bara hemma hela dagen, kollade på mina dokumentärer (är helt fast, speciellt dokumentärer om flygplanskrasher) är man konstig eller, det jag är som mest rädd för gör jag ju bara värre! Men kan inte sluta, tycker det är så sjukt intressant att kolla på :P


Ibland är jag bara en så stor idiot måste jag säga! Ge mig något lugnande (som Lisa brukar säga).


Nej, en kaffe nu så man vaknar till liv!

PUSS

10 dagar <3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: Lisa

NAw.. Kunde varit så..... Men när jag väl gifter mig får du gärna vara brudtärna;)

Lycka till med ja du vet vad!!! Tänker på dig..



LOVE

2010-01-19 @ 22:30:22
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0