Skakis

Usch vad jag mår illa idag. Känner mig sjukt bakis fast det var ganska lungt igår.

Efter jobbet gick vi ner till tältis, ett stort gäng, nästan hela The Studio plus Jonas och Petter. Tog några öl sen drog jag och Anna hem. Lagade mat, käkade sen blev det lite förfest här hemma med Jonas, Petter, Mario, Anna, Malin och Frida.
Drog till Hydeclub vid 12 tiden, mötte upp tjejerna från The Studio, fick gratis öl och sen in i vippen med vodka, cava och dans. Lyckad kväll, jag och Mario åkte hem redan vid halv 3, rätt skönt ändå.

Ikväll blir det troligtvis Sitges, får se.. är fruktansvärt kallt ute och jag vet inte om jag kommer att palla gå runt utomhus hela natten. Det är ju den årliga karnevalen där nu så alla klär ut sig och festar hela natten.

Nu ska jag sova en siesta ! Ha en bra lördagskväll alla :)


En liten bild från igår:




Kommentarer
Postat av: emma

hejsan gummis :) gratiis till 10månader... :) roligt... när kommer han till Sverige?=)

klädde du ut dig på karnevalen då?=)pussiss

2010-02-18 @ 07:53:00
URL: http://emmashemsida.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0