Regn

Hola

Kom nyss hem från jobbet, sitter här i soffan och kollar runder lite överallt på internet, bland annat lägenheter. Börjar närma sig nu. Älsklingen sitter vid bordet och jobbar, ler mot mig då och då, gör pussar och teckenspråk till varandra. Men vi är helt knäpptysta :P

Helgen var lugn och skön, var hemma i fredags med tjejerna, sen kom Mario och Alejo efter en liten barrunda. Vaknade tidigt på lördagen, gick till en park och spelade pingis. Haha, jag gick in för det så hårt att jag kastade mig över pingisbodet och nu har jag ett stort blåmärke på benet. Jag bara SKA vinna allt ;) På kvällen lagade vi middag, köpte hem öl och vin och bara myste och spelade kort. I söndags var det underbart väder så vi drog ner till Cituadella (stavningen?) mötte upp Jonas och co, satt och solade, gick till Starbucks och drack en stoooor latte, hem, köpte kebab och cola och kollade skräckfilm. Det var min helg!

Nu ska jag och Anna laga en god (och nyttig) middag tänkte vi. Är dock sugen på en fet pizza istället men nope, bara på helgerna ;)

Och det bara regnar och regnar ute, hela tiden. Gissa vem som inte ska gå utanför dörren idag. Thats me!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅååå mysigt att snacka med dig idag hjärtat!! DU är väldigt saknad här hemma i sverige;/

2010-02-10 @ 18:00:01
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Regn :O? Här kommer det bara massa snö..

2010-02-10 @ 18:11:35
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: emma

regn? hur varmt har ni det?

här snöar det bara.. oh det har snöat i natt igen.. fan jag döööööööör alltså... hatar detta vädret...

kommer du till påsk igen då?=)

hur går det med lägenheten?

pussiss

2010-02-13 @ 13:06:06
URL: http://emmashemsida.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0