Maskerad?

Hahahaha, vi hittade nyss den roligaste maskeraddräkten på google. Tänkte lägga upp den men tänkte om, kanske inte så lämpligt här i bloggen med tanke på vilka som läser :P

Iallafall, idag följde Jonas med hem efter jobbet, vi handlade hem kycklingklubbor, ris och sallad och gjorde världens godaste sås. Så gott! Sen åkte han hem och jag, Ida, Anna, Malin och Frida började planera maskeraden i Sitges. Så många sjuka och roliga förslag på utklädnader, jag skrattade så jag höll på att dö! Blottare, min skugga, spicegirls, terrorister, gamla griniga tanter, 80-talsrockstjärnor, flagstång mm. Vad tycker ni?

Nu ska jag snart sova, Mario kommer hem om en stund, han är fortfarande och jobbar... deadline eller vad det kallas. Stackaren... men imorgon är det över. Fan, jag som behöver sömn, kommer att vakna när han kommer och bli pigg som en mört. Men egentligen, vad gör det... min älskling är här! <3

Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2010-02-05 @ 00:43:11
Postat av: Lisa

Älskling.. SKicka mig ditt spanska mobilnummer och hemnummer.. Har blivit av med dom!!!! =/ Saknar dig<3<3<3

2010-02-05 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0