Lite panik kanske?

Ahhh jag har haft panik nu i två veckor angående lägenheter. Först hittade vi en skitfin som vi resarverade, snubben på uthyrningen sa att vi säkert skulle få den men ikke, ägarna ville att vi skulle signa ett 5-årskontrakt. Hmmm.. nej, tror inte jag vill binda upp mig så länge. Så vi fick våra pengar tillbaka, hittade en ny som var faktiskt ännu bättre. Och samma sak här, vi har resarverat den, gett dem 850 euro och nu väntar vi på svar om vi får den eller inte. Jag döööööör om vi inte får den. Alltså, vi måste ut från denna lägenheten i helgen.
Well, jag ger dem imorgon på sig, om vi inte får ett svar går jag och hämtar ut våra pengar och försöker hitta en annan fort som faaan!

Håll tummarna att vi får den!

Helgen har iallafall varit toppen, hade vinkväll här hemma i fredags och i lördags var vi på grill "lunch" hos Maria och Alberto på deras fina takterass. Den "lunchen" gick över till fest och slutade inte förren kl 8 på söndag morgon för min del. Hehe, som det kan gå ;)

Nu ska jag snart sova, är fortfarande lite trött efter helgen och har varit uppe tidigt och jobbat hela dagen.

Hoppas allt är bra med er läsare!

Chauuuuu

Kommentarer
Postat av: emma

när flyttar du o din prins till sverige o skaffar volvo o barn =)?

2010-02-26 @ 11:44:05
URL: http://emmashemsida.dinstudio.se
Postat av: Lisa

Hur har det gått?????? Ring mig imorron! Älskar dig och saknar dig

2010-02-28 @ 21:41:28
Postat av: emma

tjogg du bara drog snabbt du :) vi skulle j umysa idag :)

2010-03-13 @ 16:10:51
URL: http://emmashemsida.blogg.se/
Postat av: Lisa

SKÄRPNING PÅ DITT BLOGGANDE!!!!!!! KOm igen.. Och jag väntar fortfarande på ett litet samtal från dig. (=

2010-03-26 @ 21:33:10
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0