Alla hjärtans dag

...har varit supermysig ! Jag är inte ett så stort fan av alla hjärtans dag men det blev en extra mysig dag idag ändå.

Vi sov länge imorse, så skönt... jag älskar att sova! Sen gick vi ut och åt lunch-buffé och den var outstanding! Fanns allt och då menar jag ALLT, kina, suschi, thai, massa sallader, fisk, kött och skaldjur som dem grillar till en. Mmmmmm :) Vi åt för hela dagen!
Sen gick jag och Mario hela vägen ner till catalunia och brainstorma lite haha, mötte upp hans kusin som är här på besök med skolan, gick till Princessa och drack några mojitos. Gick upp till catalunia igen, lämnade av hans kusin, åkte hem och åt (igen!) Jag lagade kycklinggryta med ris, han blev imponerad hehe, jag kan om jag vill! :P
Så denna dagen har varit riktigt lyckad, inget trams om att allt måste vara så romantiskt utan vi har bara trivts och umgåtts och haft det mysigt. 10 månader tillsammans nu snart.... kommer ihåg när vi började träffas när en viss person kläckte ur sig att "bara så du vet så har han sagt att han bara vill en sak med dig" Hihi, och här är vi, 10 månader senare. Suck, blir så trött att vissa bara vill förstöra för andra. Tycker synd om sånna människor faktiskt.


Jaja, nu ska vi kolla på en film och mysa vidare :) Hoppas alla har haft en bra dag! <3


Ciao


Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej!! Från vad jag förstår bor du i Barcelona :) vad kul!! Jag ska flytta dit i september för att plugga!! Hade varit kul med lite tips från någon som bor där :) Hör gärna av dej ;p

2010-02-15 @ 19:51:29
URL: http://sweetizze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskling......... Du måste ringa.... Måste snacka med dig!!!! =) Saknar dig en massa.. Nja, bloggandet ligfger på hyllan ett tag.. Har inget lust;P Och ingen tid.. jobbar som fan just nu!

Men ring imorron !!!! Love u.. och om jag inte svarar på första så ringa igen;D

2010-02-18 @ 20:11:26
Postat av: emma

det var nån som även sa att det bara skulle hålla en månad mellan mig och martin.. :) men ojsan det slog visst lite fel på 6år där :)

men den personen är för den delen lite skum också.. skaffa barn med en bönne efter 1 månads förjållande och nu är hon tydligen gift - I RÅDHUSET!

:)

2010-02-21 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0