Längtar till sverige

Bara 1,5 veckor kvar nu tills jag åker hem över jul. 10 dagar, wiihooo! Snacka om att jag behöver det. Allt är upp och ner här nu kan jag säga. Behöver komma bort, få lite distans, koppla bort jobbet. Och allt annat som snurrar här nere i Barca.

Saknar när vi bodde alla tjejer på Eneborg, när jag fick min första lägenhet. Då bodde vi grannar allihop (förutom Emma) och det var så himla mysigt. Långisar med Sholl, myskvällar, fester, långa fikor i stan. Haha, kommer ihåg när Sarah bodde under mig och jag hissade ner kaffe till henne på morgonen från balkongen :) Det var tider det... Fan.. jag vill ha det igen! Men, alla växer ju upp och går in i nya faser i livet. Så är det ju.

Det ska iallafall bli skönt att få en liten julsemester i sverige.

Idag är jag ledig, var ledig igår också. Ska till banken nu och sen tänkte jag gå och sola. Är blek som ett spöke, orkar knappt med att se mig själv i speglen, blir helt deprimerad ju, haha. Sen blir det ner till Diagonal Mar och köpa julklappisar. Ikväll är det födelsedagsmiddag och kanske lite parteey?

Jaja. Så är det.

Här kommer lite gamla bilder :)













Bara partypics, nästan det enda jag har ju ;)

Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Som jag saknar min lilla tjoggiesssss!!!! Du är alltid fin!!! Sluta upp nu! ;) hehe vi ses snart! hahah du är rolig du, läste all din blogg nu om din romie,haha la casa :P

2010-12-14 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0