En isbjörns rövhål

Hej igen..

Nu har jag varit och solat. FYFAN säger jag bara. Kostade 14 euro för 10 min. Alltså typ 150 kronor. Och jag låg och frös i det förbannade solariet. Det tog inte ett skit.
Sådär, 150 kr i sjön, jadå. Sista gången jag solar i detta landet kan jag ju säga. Känner mig ännu blekare nu än innan jag solade. Ungefär som en isbjörns rövhål för att citera Johan Glans.
Usch vad jag känner mig blek, ful och sleten. Blööö... har gått ner mig totalt denna hösten känns det som. Nya tag nu!!!!

Ville bara säga detta. Klaga lite och så :) Är man ju bra på.


Pratade med Lisa innan som alltid klickar mig ;) Hehe. Åhh vad jag saknar dej gumman!


Nu ska jag ut på en liten tur till. Dock inget mer solade.


Ciaaaaaaoooooo


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååååååååååååååååååååååå saknar dig med !!!! MASSOR!!!! <3 <3 <3

2010-12-11 @ 23:23:43
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina ni är!!!! hahah ja komihåg samma i London, herregud, typ 10 min 150 ja nått sånt, haha till sist gjorde jag spray tan haha

2010-12-14 @ 20:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0