I sverigeeeee

Haaaj!

Nu är jag i Sweden (sen i torsdags). Lite kallt dock men sååå skönt att vara här! Jag har umgåtts med min Lisa, festat, ätit massa mat och godis, varit på The Studio med mamma, mormor, moster och kusiner, shoppat och bara tagit det lungt.

Denna datan är cp att skriva på... så jag avslutar snart :P Imorgon blir det att träffa hela släkten men först fika och mys med Loella som jag inte har träffat på 100 år :/. Och snart kommer Susanne hit och då ska vi grilla och dricka viiiiiiiiin!

Jag saknar dock min Mario men att sakna är bra! Min lillis <3


Jaja, här kommer lite av bilderna från idag ;)









Nej, maaaaaaaaaaaaat nuuuuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ååå älöskling så fina bilderna blev!!!!!! verkligen=)))))



ringer imorron då.. puss love

2010-08-02 @ 22:19:37
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma

heej :) jaa imorrn ses vi juee :)

så fina bilder!!.. du får boka in mig sen så ska jag ta bilder med min lilla bebis :) haha... typ när hon börjar likna en person kanske nästa år runt april-maj:)



men guuuuuuuuuuud du har förändrats... ser så mognare och vuxnare ut nu :)vackert!

2010-08-03 @ 12:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0