Tack Emma!

Kolla så fint Emma har designat min blogg, det tackar vi för :)

Nu ska jag snart sova, väntar bara på att min älskling ska ringa och säga godnatt... sötis!

Har varit sjuk hela veckan typ, hemma från jobbet dag och igår men nu mår jag bättre så imorgon ska jag jobba. Var och käka middag på McDonalds innan med Ida och Cattis, blev en sallad så lite duktig var jag ;) Sen blev det en latte på Starbucks och svenska hollywoodfruar här hemma med Ida. Sjukt program men i love it!

Fredag imorgon, wowowowowow :)

Och Lisaaaaaa.. jag saknar dig med!! Mucho!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaaaaaa bra ;) men baBY, RINGER DU IMORRon dåe? =) Pussssssss<3

2009-10-11 @ 18:42:35
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0