Svenskt godis

Vet ni vad... det enda i matväg jag saknar från sverige är en fet påse svenskt lösgodis. Ibland kan jag bli så sugen att jag nästan får abstinens. Visst finns det godis här men det är inte detsamma, de har bara typ några olika sorters påsar att välja på och det är sånt tråkgodis. Sen har dom sina kakor, munkar, choklad i mängder men uuuuee.. jag spyr på det! Äter aldrig sånt längre för det enda jag vill ha är svenne godis.
Och idag på jobb kom söta Emma med en FET påse till mig, hon har nämligen varit i sverige. OOh jag dog! Haha! Bara för jag är världens bästa chef ;) Hihi, nej men uppskattat var det verkligen!

Så nu ligger jag här i sängen och kränger. Blir lite webbtv nu, bonde söker fru, yepp!

Denna veckan har jag inte gjort något skoj, jobbat, ätit, sovit bara. Har sjukt ont i halsen, faaaan gå över nu jävla virus! Blev ingen spanska heller för jag orkar inte med så långa dagar när jag mår såhär. Måste kurera mig!

Ha en bra kväll alla!

Godis godis gooooodis, det bästa jag vet!


Kommentarer
Postat av: Jonas

2009-10-14 @ 19:20:03
Postat av: Jonas

Akta magen. Pappa

2009-10-14 @ 19:22:13
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Vad är det som är så speciellt med svenskt godis ? :D

2009-10-21 @ 16:32:41
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0