Snooooor

Godmorgon!

Har inget skoj att skriva egentligen, jag har gått och blivit sjuk... näsan rinner, halsen gör bajsont, hostar, ont i huvet och feber. Swaaajjninfluensan? Hoppas icke :P
Om jag inte blir bättre tills imorgon får de bli doktorn. Faaan, hatar läkarna här nere men måste ju.

Igår va jag över hos grannarna en runda, de skulle ut så där var lite förfest men jag gick hem när de drog ut. Så mysigt att kunna umgås igen, har saknat lilla fiiiddiii juu :)

Nej nu ska jag trycka i mig ytterligare några värktabletter och sen bädda ner mig och försöka sova bort denna skiten. Känns som jag ska avlida :(

Mario kom hem till mig nu! :( Ibland sniglar sig tiden verkligen....


Kommentarer
Postat av: Lis

Gumman du skickade aldrig ditt hemnummer.. =/ Hoppas du mår bättre snart!! Älskar dig <3 saknar dig såååååå

2009-10-03 @ 22:00:39
Postat av: emma

ja klart jag fixar!!

:) du kan skriva din inlogg och lösen.. i en kommentar.. jag publicerar inte den kommentaren :) hehe..

hoppas du kryar på dig och att du inte har svininfluensa.. men det har väl inte växt någon knorr på dig hoppas jag :P

nee vad tråkig jag e

hahahah

2009-10-04 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0