Lipsill

Hej hopp gummisnopp!

Idag har jag varit nere på stammisstället med Malin och käkat gott.
Nu ska jag och Frida över surprisa the neighboors, kanske blir nån öl eller två?

Jag åker antagligen till mexiko och hälsar på min baby om 2,5 veckor. Ska bli underbart :)

Haha, fick höra lite gossip innan... folk alltså, slutar aldrig att förvånas. Cry baby ;) Att min blogg kan väcka så starka känslor.. tssss.. häftigt!


Puss till alla godigar här i bcn och till min famílj och vänner i hbg!

Och en extra stor till min Mario! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älsklinggggggggggggggggg... Ååååååååå då kommer du inte hit till jul?? =( Hehe men det är klart du ska åka.. Shit asså! Åte till cancun och träffa Sarah =) Hon är där om en vecka och 5 veckor framåt=) jeee..

Hur är allt? Ring vettja=) Saknar dig sååååååå!



Pussssssar i massor

2009-10-22 @ 22:16:03
Postat av: emma

haha väcka starka känslor? ja welcome the blog world :P hahaha

2009-10-23 @ 18:28:26
Postat av: Sarah

Heeeej Tjoggaaan!!

Jaaa vi bor i TULUM!!!:) du moste komma just nu ar de nastan 40 graders sol och livet leker ja vi har mobil nr mexico nummer so du ringer grattis fron ett annat mexiconummer iallfall nastan freee

9841331333

ge oss en pling :)

saknar dig ockso hoppas du har de bra :)

Ali kommer till mig i mexico po fredag yeeeeeeeeeeeeee

vi ska va har i tulum till den 3 dec :) hoppas po att fo se ditt tjugga smail inom snarast!!!

pusssssssssssss

Jossan&Sarah knus och bus

2009-11-10 @ 20:33:02
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej

Jag heter Jennifer, en 26 årig “bloggare”, som uttrycker mina tankar och upplevelser genom min blogg Boende-Barcelona.com.

Just nu försöker jag att expandera mitt nätverk och råkade hitta din blogg när jag sökte efter bloggar som liknar min egen.

Jag la märkte till att våra bloggar verkar ha gemensamma intressen, ämnen och målgrupper. Min fråga till dig nu är om du kanske skulle vara intresserad av någon typ av blogg utbyte. Jag tror att det skulle kunna utveckla både din och min blogg eftersom det är ett välkänt faktum att man genom sådana här samarbeten boostar sin rating och ökar besöksantalet.

Hör av dig till mig om du är intresserad av att starta ett litet sammarbete mellan våra bloggar och hur du skulle vilja att det såg ut då (inlägg, länkar eller kanske något annat?)

Jag ser fram emot att höra från dig!



Med vänliga hälsningar

Jennifer

2009-11-11 @ 15:30:34
URL: http://boende-barcelona.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0