Grattis Hanna!

Idag fyller min roomie Hanna Montana 20 år! Så vi säger GRATTIS :) Stor tjej nu ;)

Kunde inte vara med på hennes födelsedagsfest igår för jag mådde skit, snor och hosta.. det går aldrig över. Men tur ändå att jag stannade hemma för annars hade jag varit så död idag.

I fredags hade vi en liten födelsedagsmiddag här hemma, jag, Hanna, Frida, Marcus och Carlos käkade tacos, drack öl och snackade skit.. mys! Nån tog bilder men kommer inte ihåg vem haha, men får jag tag på bilderna så kommer dem upp här!

Nu ska jag dricka en kaffe! Slappsöndag på hög nivå idag :)

Ha det underbart alla! PUSSS!



Från midsommar, jag och Hanna!





Alla mina roomies, Malin, Hanna och Frida <3


Kommentarer
Postat av: emma

sötisar:) nästa år ska jag också ha en krans.. något jag drömt om länge..

ahahahah :P

2009-10-20 @ 07:50:19
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0