Galen helg!

Hola!

Då var det måndag igen, kan ju inte direkt påstå att jag är pigg. Men denna helgen har varit sjukt rolig, mycket fest men bra fest! :)

Var ju på VIP kväll i fredags, riktigt lyckat faktiskt. Stannade kvar tills de stängde, typ vid 6. Sen var vi ett gäng som ville festa vidare men först skulle vi käka, haha, och vad gör vi? Jo, går in på ett stort hotell och käkar hotellfrukost :D Riktigt nice var de, upp på 20:e nånting våningen med utsikt över hela Barcelona. Tyvärr kunde jag inte äta så mycket som jag ville för magen sa stopp. Men gott var det!

Sen drog vi hemmåt, fortsatte festa tills eftermiddagen nästa dag. Helt galet, jag som aldrig pallar sånna festhelger längre. Men så roligt jag hade, inte skrattat så mycket på vääääldigt länge. Somnade, vaknade vid 22 tiden på lördagskvällen och sen fortsatte festen tills 7 på söndagsmorgonen. Men där dog jag, kunde inte hålla ögonen öppna :P Vaknade vid 12 och sen drog vi och käka lunchbuffé. Efter det blev det pingis i parken här bredvid och sen hem och kolla på Tomten är far till alla barnen. Haha, så jävla bra.

Tack alla inblandade för en lyckad helg :)

Nu ska jag laga lite middag och sen blir det sängen !

Adios! (Imorgon är det spanska lektion igen "la puta de patatas") Hahahaha!


Mario, min älskling... snart snart är vi tillsammans igen! Bara 3,5 veckor kvar om allt går som det ska....


Kommentarer
Postat av: Emma

nämen ojsan :) hahah låter jävligt lyckat!!

2009-10-13 @ 15:53:53
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0