MEXICO!!

Faaan, langesen jag skrev har, varfor blir det alltid sa?
Welllll, just nu befinner jag mig i Mexico City, helt sjukt, kan knappt fatta det :P Har ar underbart, sjukt stor stad (varldens storsta juuuu) men jag trivs hur bra som helst. Vill inte aka tillbaka ;(
Jag och Mario har det underbart, vi ater massa mexikansk mat och det ar den basta maten i varlden enligt mig, har aldrig atit sahar god mat i hela mitt liv! Och vi myser, aker runt i stan som aldrig tar slut, gar pa mysiga barer, turistar... min alsking visar mig allt :)
Vadret ar toppen, soligt och lagom varmt, som en svensk sommar. Jag kommer att frysa ihjal nar jag kommer tillbaka till Barca. Usch...
Pa torsdag ska vi aka ivag till havet till Acapulco och stanna dar tills pa sondag, Marios kompis har ett hus dar som vi ska bo i. Sola, bada, festa, mysa... kan det bli battre?
Och vi har varit ute och sprungit nu pa morgonen tva dagar i rad, tro det eller ej haha. Mario tvingade med mig och jag alskar det, langesen jag tranade och man mar ju sa mkt battre... sa det blir ett gymkort nar jag kommer tillbaka!
Nu ska jag snart vacka min lilla gris som sover en siesta, sen ska vi ivag till ett stalle dar det tydligen finns hur mkt shopping som helst, maste ju ha med mig nagot fran mexico hem!
Jag har det jattebra, verkligen.... och det blir bara battre och battre.
Jag alskar mexico och jag alskar min Mario!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar dig hjärtegrynet.... Snackar imorron dåe;D Hoppas du har det underbart, njut av varje sekund. PUSSS<3

2009-11-18 @ 23:01:44
Postat av: Anonym

Gumman! vad glad jag blir att du har det så bra!!!!!!! puss!!! karin saknar dig!!

2009-11-20 @ 21:30:12
Postat av: emma

åh detta verkar ju verkligen mysigt.. har du funnit din prins.. men skulle han inte komma tbx till barca snabbt? öööö vad sånt tar tid... när kommer han då?

=) pussiiss

2009-11-24 @ 11:01:29
Postat av: Lisa

Sååå mysigt att snacka med dig.. Va länge sen vi hade våra timmars-samtal. Så det var uppskattat igen=)))) Höres i dagarna snäckan!! Älskar dig<3

2009-11-25 @ 22:26:03
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0