Stackars min mage

Gokväll!

Ligger här och lider. Har så fruktansvärt ont i magen, har haft det hela dagen. Känns som knivar som skär in :(
Kanske beror på att jag ändrat min kost totalt denna veckan. Gav mej fan på i söndags att nu får det vara nog med vitt bröd, vitt ris, bacon, majonäs, godis, kakor och choklad. (typ det jag levt på den senaste månaden) Så jag köpte hem massa grönsaker, frukt, tonfisk, ägg, sallad, bönor mm. Med andra ord bara nyttigheter. Har ju varit så sjukt trött på sista tiden, kunnat sova 14 timmar och sen sitta och gäspa på jobbet ändå. Inte så konstigt med tanke på att jag inte fått i mej några vitaminer eller järn eller nånting.
Jaja iallafall, denna veckan har jag verkligen varit jätteduktig, gjort sallader och tagit med mej på jobbet, ätit 2-3 frukter om dagen och lagat nyttiga middagar. Stått i köket och hackat och haft mej som en annan hemmafru :P Beach 2009 är på ingång och ALDRIG i mitt liv att jag visar mej såhär på stranden. Så nu blir det stenhårt framöver, förutom på söndagar då, måste få unna mej lite bakismat :) Är så laddad, och det är för min hälsa också, känner mej redan piggare.

Ikväll blir det en liten barrunda och sen får vi se vad som händer, om jag känner mej själv rätt så kommer jag vilja gå ut och dansa. Men vi får se :) Måste ligga och vila min mage lite först. Nyss ätit firrepinnar med tomat och paprika och citron, smarrigt!

Bueno, happy friday everybody! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0