Sommartider

Vilken underbar dag det varit idag! Årets värmaste dag hitills. Som en fin svensk sommardag har det varit. Jag gick upp tidigt, satte mej på balkongen i bikini och drack en kaffe. Sen ringde jag och väckte Desi och mötte upp henne i stan. Vi gick till Ciutadella parken, hittade ett avskilt ställe där ingen kunde så våra "vita och inte redo för beach 2009 kroppar" haha. Så varmt det var, har legat i bikini och svettats hela dagen. Hörde att det snöar i sverige föresten ? ;) mohhaha.
Sen kom Felipe frammåt eftermiddagen när han hade vaknat till liv, låg och solade och snackade skit till klockan fem typ sen rörde vi oss mot catalunia igen.. haha jag och Desi skulle ju ha en nyttig dag idag men nejdåååå, blev en stor bocadillo (baugette) för mej och en empanada (pirog) för henne. Och till efterrätt tog vi en latte och varsin cookie de caramell på Starbucks. Jaja, som sagt, det är ju lördag och då får man unna sig lite.

Så jag kom nästan precis hem, har varit en riktigt mysig dag och imorn är det samma sak som gäller (bortsett från allt ätande). Blir stranden först imorgon för på eftermiddagen kan där bli lite kallt och blåsigt, skönare att ligga i parken då. Så först beachen kl 12 i ett par timmar och sen mer solning i parken. Tänk att det är den 14:e mars och man kan ligga på stranden!!! Helt sjukt! :D Färg har jag fått också, yeaaahh! Bränns i ansiktet som fan.Känns som när man är utomlands och kommer hem till hotellet efter en hel dag på stranden, helt färdig och solskadad.

Nu ska jag lägga mej och kolla på Pretty Woman, helt slut är jag, varit ute exakt hela dagen. Skönt att göra någonting på dagarna när man väl är ledig och skönt att ta en vit helg. Behöver det. Får ut så mkt mer av att gå upp i tid och ta vara på dagarna när det är såhär fint väder.

Lite bilder :)






Posaren ;)


Föresten, min mikrofon är sönder så om någon undrar varför jag inte kommit in på skype så är det därför (mamma och pappa menar jag då) Får ta och köpa mej en ny :/

Nej, nu ska jag ta och bädda ner mej.. mys här hemma, har hela lägenheten för mej själv ikväll och det är inte ofta man är helt ensam så jag njuter verkligen :)

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅå så underbart det låter =)))) Fina bilder.. Vill osså till stranden och sola och njuta!! Muuu men snart är vi hos dig..



Haha igår hmm, jag va ju helt gast.. Är skit irriterad hela kvällen men ingen aning varför! Aja så kan det va när inte haspen är på..



Ring imorron hjärtat! Puysss saknar dig osså såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå in i norden

2009-03-15 @ 15:50:34
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma

kom inte här och snacka om din VÅR hhaa.. fatta som jag längtar till våren.. ena dagen känns det som den ska komma och andra snöar det.. piss väder!:) men snart kommer vi till barca.. men då är där SOMMAR och här VÅR hhah :P så det blir ju lite skooj på så sätt..hur går det på kärleksfronten?

pussiisss

2009-03-15 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0