Fyra veckor och ett år

Idag är det exakt fyra veckor tills jag kommer till SWEDEN! :) Yeah man! Längtar som fan, drömmer om lösgodis om nätterna (det är sant) att jag går och plockar och plockar haha.
Kommer bara för godiset typ ;) Haha nejdå, det var ett stort skämt. Men en fet påse lösgodis är ju ett plus i kanten. Och massa påskägg, mmmmmm!
Ida är ju iofs i sverige nu och kommer på söndag med en påse till mej, OOOHHH ge mej! Sånt fetto jag är! Nej men salt godis är faktiskt det enda jag vill ha, har varit jätteduktig denna veckan.. äter bra och nyttigt och regelbundet. Och känner mej mkt piggare.

Nu är våren här i Barcelona på riktigt, imorn och lördag ska det tydligen bli 24 grader. Playan, here i come! Så underbart!

Nu ska jag ner till stan och gå ut och äta med Desi och Lotta. Ska bli mysigt :)


Och idag är det exakt ett år sedan HAN kom till mej i sverige. Minnena dyker upp... Tänk så hade allt gått annorlunda, då hade jag aldrig varit här i Barcelona nu, hade aldrig fått lära känna alla människor som står mej så nära nu, som det känns som jag känt hela livet. Hade aldrig fått uppleva denna underbara staden som jag vill bo i ett långt tag framöver. Känns som det var lika bra att det gick som det gick. Men idag saknar jag honom lite....

Nej, måste skynda mej nu, är vrålhungrig!

Adios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0