Better in time

Får väl ta samma rubrik som mitt första inlägg. Passar bra kanske?

Förlåt om jag har gjort alla oroliga, vet ju att typ hela släkten läser bloggen ju. Har varit så nere sen jag kom tillbaka hit, har varken vetat ut eller in.. I sverige var allt så bra, jag var så långt borta från alla problem med honom. Men jag kan inte fly från mina problem längre (eller ska man säga mina killar?)

Har varit väldigt mycket festande sen jag kom tillbaka, först nyår sen utgång på utgång. Fast det har varit skoj att gå till nya ställen med nytt folk så har jag ändå kännt mej så tom för jag inte har honom längre. Och bara tänker på hur roligt det var innan, när vi träffades, den första tiden. Och vi har ju fortsatt att träffas fast vi inte är tillsammans längre och när jag är med honom mår jag underbart bra. MEN när jag kommer hem känns det som hela min värld ska gå under. För jag vet att han kan gå ut samma kväll och göra vafan han vill. Nej tack säger jag till det nu, kan inte mer. Om han inte vill ha mej för den jag är, hela mej och inte bara när det passar honom så kan han glömma mej.

Så nog om honom nu.

Men iaf, jag mår bra nu.. eller jag blir bättre de vet jag. Och idag har vi varit och resarverat vår nya, fina, stora lägenhet så nu är den vår :) Den 1:a februari flyttar vi.. ska bli så skönt. Får leva på nudlar och vatten de kommande månaderna haha men det får det väl vara värt.


Här kommer två pics från 2009

Nyår


Innan Catwalk


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw fan vad bra älskling att du mår bättre!! =) Roligt att höra.. Här är allt fortfarande helt magiskt! Du måste bara till Thai med oss nästa gång=P Saknar dig och älkar dig såååååååååå(L) Kärlek

2009-01-09 @ 12:36:11
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Lisa

Puss pussss!!!!!

2009-01-10 @ 12:04:31
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0