Parc Guell

Godmorning!

Vaknade precis, jag som hade lovat mej själv att gå upp i tid :S Men kan inte somna på nätterna.. bara ligger och vänder och vrider på mej. Usch.
Jaja, igår fick vi vara lediga från jobb iaf, bokningssystemet var tydligen nere så vi behövde inte gå dit. Det tackar vi för hihi. Så vi åkte upp till Park Guell, den kända parken som Gaudi har gjort om ni vet? Jag visste inte ens vem Gaudi var innan jag kom hit haha. Den var iaf jättefin med utsikt över hela Bcn. Och soligt och fint väder var det också, som alltid här nere :)


Är det inte en vacker stad jag bor i?








Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänker på dig....

2009-01-24 @ 10:01:50
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0