Monster

Gokväll!

Måste bara börja med att berätta att "han" finns inte längre. Fyfan vilket svin, monster, omänsklig kall gris jaa finner inga ord. Nu har jag sett det jag har blundat för hela tiden och tack gud för det!

Jaha denna helgan har varit helt galen. Vart ska jag börja? haha :P
Har fått komma upp ett steg på jobb så nu ska jag vara coach på heltid plus extra teamleader så det ska bli jätte jätte skoj. Är riktigt glad för det :) Så i fredags kl 14 när jag slutade var det ut med chefen och snacka jobb och dricka öl. Och ja ett antal öl blev det, tydligen så det går till när någon flyttas upp :P Kom hem vid 12 på natten och deckade direkt. Sen på lördagen drog jag till City hall med desiré och en kompis till henne, sen efterfest till klockan 10 på morgonen. Hemskt var det men det var värt att stanna och bara se hur jävla hemsk han är.
Igår drog jag ner till stranden med Amanda och Ida. Mötte upp några killkompisar på en bar där, hade riktigt trevligt, jättegoa killar verkligen. Så idag har jag varit lagom trött, ska lägga mej nu snart så jag är pigg och utvilad tills imorn. Jättekul att gå och jobba nu, älskar att känna att man kommer någonstans, att man kan påverka, hjälpa till och vara med och bestämma :) Och från och med nu ska jag alltid jobba dagtid och det ska verkligen bli jätteskönt. Få in rutiner i vardagen.

Yes, det var väl lite nytt om mej dååå :) Och snart flyttar vi, yeyeyeyeyeeeee :D

Cuidate amigos chauuuuu

Kommentarer
Postat av: Tío Ola

Felicitaciones a su nuevo trabajo y para su promoción.

2009-01-27 @ 09:36:52
Postat av: Lisa

Gummiss...... Tack för snackat igår!!! Va allt lite orolig innan.. Men nu vet ja. Älskar dig snart ses vi!! Puss hejjj

2009-01-28 @ 12:51:02
Postat av: Anonym

ja men då kommer vi maj då :) haha.. som bestämt.. ja bra att du kommit över den jävla odågan... lisa har berättat vilken jävla idiot han var nu sist.. han är inget och då menar jag inget att bry sig om mer.. det finns jag lovar dig tjogge miljontals andra killar som 10000000gånger normalare och snyggare än honom!! KOM IGEN! vad väntar du på?Lev livet

2009-01-31 @ 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0