Kan inte.

Idag skiner solen och det känns som 15 grader ute. Det är det nog också. Jätteskönt. Har legat uppe hela natten och pratat med honom men vafan kommer man fram till. Ingenting.

Men jag kan inte, vill inte vara utan honom. Får ta allt som det kommer då för sanningen är att när jag är med honom mår jag som bäst just nu.

Tror jag måste ta tag i mej själv, börja plugga eller nått.. skaffa en hobby, göra nått som jag känner att jag kommer nånstans med. För detta livet klarar jag inte leva, kan inte ens kalla det ett liv om jag ska vara ärlig. Gå till jobb, komma hem, sitta här i denna sunkiga lägenheten, gå ut och festa alldeles för mkt och ha sjuk ångest dagen efter.. och dem enda höjdpunkterna i mitt så kallade liv är när jag är med honom.

Fy vad tragiskt det är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns fler tjogg...

när tycker du vi ska komma till dig?

här har det varit fem minus ida.. puuh fan skåne e som att bo i kiruna nuförtiden..

öh (: skämt o sido...

när ska vi komma?vad tycker du e bäst?

2009-01-16 @ 20:53:22
Postat av: Lisa

Home=))) Tack för samtalet innan!!! Love u

2009-01-16 @ 23:15:36
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Lisa

home=))) Tack för samtalet innan!! Love u

2009-01-16 @ 23:17:37
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0