mucho mucho

Tjaaa!

Det e mkt nu, darfor jag inte hinner skriva. Plus att vi precis har flyttat och har inte internet an. Men det ska fixas snart :)
Trivs jattebra i den nya lagenheten, den ar underbar, stor, ljus, frasch, oppen. En lagenhet som man faktiskt kan BO i en langre tid. Superniceee! :) Sa nu sitter jag pa ett internetcafe precis nedanfor.

Mycket pa jobbet ocksa, hinner knappt ringa och prata med nagon, det ar inte sa att jag skiter i det och det vet ni, bara att det ar sa mycket nytt och jag ar helt uppe i varv varje dag hehe. Men det gar jattebra, ska upp till 39 timmar i veckan nu ocksa. Hoppas pa att ha mitt helt egna team en dag, har hoga mal nu :P Jatteroligt ar det verkligen, jag engagerar mej till 100% och vet vad jag vill!

Nu ar mina minuter snart slut, ska upp och laga lite mat och sen nanna. I helgen ska vi ha inflyttningsfest, wiiee! ahh forra helgen var jag pa en sjukt rolig fest med desi och polett (stavas de sa? hehe) verkligen sjuuuuuuuuuukt skoj! ni e for goa tjejer! ;)

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0