Gasläcka

Idag hände det sjukaste på jobb, det blev tydligen en gasläcka nånstans och hela stället kunde exploderat. Min chef var inte där idag heller så jag var ensam teamleader och helt plötsligt rusade hela jobbet mot nödutgången där vi sitter. "Avsluta samtalen och utrymm lokalen, brandlarmet har gått!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Jag bara: vaaaa? Så det var bara att slänga på alla samtal och springa ut. Lite panik där :P
Men som tur var hände inget, brandkåren kom och efter ca en timme fick jag gå in igen. Men lite rädd blev man allt :P

Lite annat då, i helgen hade vi inflyttningsfest, snacka om fyllefest. Typ som när man var 15 och var på hemmafester med hembränt och häxblandning. Hade köpt massa vodka från Lidl som vi bjöd på och jag kan lova att den är farligare än allt hembränt i världen. Folk deckade överallt hahaha, tre killar blev till och med sminkade och fick sina naglar målade när de sov så sött i soffan :P Men det var väl en helt ok fest men aldrig ALDRIG mer Lidlvodka för min del. Fyyyyy!


Lite bilder!





Finns fler i Amandas dator, kommer mera........... :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0